Cari Blog Ini

Rabu, 1 April 2020

Kenapa Tak Rajin?

         Assalammualaikum semua, apo koba? Sihat?. Den? 
Eh sihat bebona....kikkiik☺

Ye...ye..ye....tahu tu...tajuk aku tu lain macam.
Ye...ye..ye...tahu gak tu aku kata nak update selalu...
ermmm tapi...semua ku bawak tido.
Maaf...maaf...maaf...
Ye....ye...ye...aku tahu keadaan yang melanda sekarang nih...


Aku dok baca blog orang je.........jadi silent reader jer (tul x ejaan tu...ahh rembat je la).
Nak komen pun malas......takut tercuit hati nan merah itu...hihi..
Kang aku termesra alam tak bertempat plak.....segan lah.
Baik duk dediam...
Stay home and keep calm...

Apa je aktiviti korang sekarang ni?
Minat plak aku nak tahu...hii..hi..kalau menarik share le..

Okay lah geng....daripada aku bebel ntah pape..baik aku chau dulu...
bye..

Semoga Allah melindungi semua rakyat Malaysia dan Negara kita bebas daripada segala wabak penyakit....amin



Tiada ulasan: