Cari Blog Ini

Sabtu, 28 Disember 2019

Ding Dong

Assalammualaikum semua. Apa khabar anda semua? Bertemu kembaalii dalammmm blog penaa ni.
Hehe....lama tak bercerita di sini.
Idea byk sampai x tertulis. Malas pun ye gak..

Ding Dong...pilihan tajuk aku. Hehe kira macam loceng pintu la kan. Pintu lama nak tutup dah (2019)...kita da nak melangkah ke pintu baru (2020).
Haha dah macam pintu doremon la plak...main pintu-pintu.

Apa azam korang?? Kalau tanya aku, hmmm aku kali ni x do azam. Ntahlah...kiki. Moga azam korang tercapai la ye.

Pembukaan tahun ni mcm sama je macam tahun-tahun sebelum ni...pada aku la kan...sebab tugas pun sama cuma makin bertambah byk la...org bujang...katanya...mcm bunyi2 tikus-tikus membawang aku x de tanggungjawab plak. .habis tu..mcm aku x de family plak....ingat aku robot! ooopss....aku plak termembawang dengan penuh emosi...hahah.

Kali ni x do gambar...den maleh. Macam payah pakai handset ni menaip...haiyooo.. kang muntah ijau plak.
Mungkin ado post2 yang x menarik tu aku delete. Nak kemaskan blog ni..tapi ntah bila..kiki..

K lah kalau rajin aku bebel la dalam diari online ni...uhuu..

Tiada ulasan: