Selasa, 22 Januari 2019

Ding!

Assalammualaikum semuo...
Lamo tul den x hupdate blog nih...
hehehe....
Apo koba?
Harap sihat la semuo yang hadO.

Den lalu lalang sini ha..ghindu la pulak nak membebel kek sini ha.
Tapi cam biasola alasan den....ekeke...
Bukannyo apo...den maleh mentaip...
Kok ado yang canggih manggih leh taipkan pun...bolun tontu gak update eh 
hahahaha....
X do cer menarik....
Mato pun dah layu ha...12.06 am da pun...
Den tak leh lelamo ngadap lappy nih...
nampak macam da onam huruf da semuo eh...
osah tul ngantuk eh ni...
hahahaha..
K lah sebolum lappy den taip ntah papo huruf baik den share nih ha...



Den sajo yo post ni....suh korang singgah sini ha...
Maap yo..
Semoga korang berbahagio selalu..heheh 

Sabtu, 9 Jun 2018

Yang berbaki..

      Assalammualaikum semua, sihat? Ok, bagus.....
Ermm...camno nak mulo eh...Lama sangat tinggal. Kadang tu blur gak la. Ni kira intro la kan....buleh la dari tak do...uhuhu.
       Lamo sangat aku simpan gambar  Bukit Tinggi, Pahang ni. Aku semak satu-satu gambar yang ada dalam handset ni. Kebanyakkannya dah banyak aku buang. Video ada dalam fb. Tapi tak pasti aku simpan ke tidak. Aku suka sangat membersihkan pg sendiri...kihi...kih...

dna

         Nampaknya, itu je lah gambar yang masih berbaki...
Oklah aku nak sambung aktiviti mengupdate dan bersih membersih.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...