Sabtu, 9 Jun 2018

Yang berbaki..

      Assalammualaikum semua, sihat? Ok, bagus.....
Ermm...camno nak mulo eh...Lama sangat tinggal. Kadang tu blur gak la. Ni kira intro la kan....buleh la dari tak do...uhuhu.
       Lamo sangat aku simpan gambar  Bukit Tinggi, Pahang ni. Aku semak satu-satu gambar yang ada dalam handset ni. Kebanyakkannya dah banyak aku buang. Video ada dalam fb. Tapi tak pasti aku simpan ke tidak. Aku suka sangat membersihkan pg sendiri...kihi...kih...

dna

         Nampaknya, itu je lah gambar yang masih berbaki...
Oklah aku nak sambung aktiviti mengupdate dan bersih membersih.


Sabtu, 26 Mei 2018

Kerinduan

Assalammualaikum semuo, lamo  den tak datang sini ha.
Rindu lak ghaso eh.
Ingat yo selalu tentang blog nih....
Tapi biasolah den maleh nak menaip.

Mato ni tak leh lelamo...berair mato, pedih lamo2 ngadap laptop..
ekekeke......
Badan rasa tak tentuang...
kwang...kwang...

Ermm...apo cer korang bulan poso nih?
Den? cer yang samo nak x?

Dalam dua tiga hari nih femes tag line ni kan...
....KO POSO X....
.....KO POSO X....
terbaru tu kan....haahahaha....

Pelbagai cerita menarik sebonar eh den nak kongsi.
Tapi kelesuan dan keletihan mengatasi segalo eh...
Dengan kato lain..EDEN MALEH!!!...

Untuk permulaan detik 2018...sikit-sikit la den ceritakan.
Semalam den pi klinik..check bp
138/67....
ermmm...adui tinggi jugak la kan?
Minggu depan aku gi check lagi...
Pemakanan nak kena jaga..
senaman nak kena buat...

hohooo....
Korang jagalah kesihatan...jangan follow akunya perangai...
kih...kih...kih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...