Cari Blog Ini

Ahad, 16 Ogos 2015

Sabtu datang lagi!

Assalammualaikum semua
moga kalian semua sihat sejahtera hendaknya.

Hari nih aku ke Putrajaya..
Kenduri kahwin saudara aku.
Dalam perjalanan tadi aku sempat la ambil beberapa gambar...
semuanya aku snap dari dalam kereta.
entahlah.... rasa teringin sangat nak klik klik time tu...
dan inilah hasilnya...
dna 

dna
Tanpa aku sengaja....
hehe...itu antara model-model yang ado untuk hari nih...
dna
 heee...terlebih plak aku teredit gambo nih....

dan...ada perkara-perkara yang aku tercuit hari nih...

  • Kak ngah tegur susah sangat nak telefon aku....x berangkat. katanya....Nasib baik kak ngah x cakap
"Telefon ko hijau!!!"...hahahah....sorry200x
lain kali aku letak di mana aku berada  :p
 
  • Tentang idea/ cadangan untuk warung makchik Ana....katanya nak buka sampai malam...
laku letteww....

  • adalah.....hal keluarga aku...
p/s : mungkin korang sudah mulai bosan dengan blog aku kan....
hmmm...aku yang kehilangan rentak dalam diri sendiri....
krik...krik....krikkk 

2 ulasan:

Nurul Husna berkata...

tak...sy x bosan pn..semua org boleh luah ape je yang dia rasa..well,ini mgkn permulaan utk awk..so keep it up..btw,awk ddk putrajaya ke?

Mizz Pena berkata...

x ddk ptjy pun...juasseh, n9