Ahad, 29 Jun 2014

Ucapanku

 
heee...
Mohon ampun dan maaf seandainya
sepanjang aku berblogging di sini ada yang tersentuh bicara,
tercuit dihati atau apa saja..
maafkan lah ye kawan-kawan...
Aku hanyalah manusia biasa...
0 - 0
ok
heeee

Sabtu, 14 Jun 2014

Perut Oh Perut!

Assalammualaikum semua,
Sihatkah kalian semua?
Ke mana aje korang hari nih?
Korang buat apa aje hari nih?

Rabu, 11 Jun 2014

Dua Mata

dna
Dua Mata yang Terselamat
Daripada Ibn Abbas r.a., Nabi s.a.w. bersabda :
"Dua mata yang tidak disentuh oleh api neraka : Mata yang menangis kerana takutkan Allah,
dan Mata yang berjaga malam mengawal 'jalan Allah'."
(Riwayat al-Tirmizi)

Khamis, 5 Jun 2014

Orkid itu

Assalammualaikum semua, sihat?
Agak lama aku tinggalkan blog yang nih...
Kadang-kadang idea tu banyak, tapi aku pulak yang malas nak menaip.
kadang-kadang tu memang aku tak ado idea langsung.
Kadang-kadang tu pulak memang x sempat nak menjenguk.
alasan!
je tu kan...huhuhuhu...
maaflah geng!
hehehehe.....


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...