Sabtu, 14 Jun 2014

Perut Oh Perut!

Assalammualaikum semua,
Sihatkah kalian semua?
Ke mana aje korang hari nih?
Korang buat apa aje hari nih?
Heee...jawab...jawab...jangan tak jawab.
:p
Hari ni aku cuma nak membebel  di sini.
Hmmm...dalam 2-3 hari ni...perut aku kembali berdenyut kesakitan.
Masa hari Khamis tu, aku ingatkan sakit...biasa-biasa je.
Jadi aku abaikan....
huhhu...sekali, tertonggeng-tonggeng aku dibuatnya.
Sakit bukan kepalang.
Peluh mula menitik-nitik...jatuh berguguran satu demi satu...
walaweihh....
Dalam pada tu aku mula teringat ubat itu, ubat ini.
Arggghh....dah habih pulak.
Sepantas kilat, dalam fikiran aku...supplement itu.
ermm..betul x ejaan tu...hahaha...
menggigil aku jalan nak mengambil supplement tu.
Kemudian aku rasa ok, semula.
Haaa..baru la aku teringat pesan-pesanan doktor tu dulu....
Makan ikut waktu, jangan ditinggal-tinggalkan.
huhu...kalau aku buat aduan pada Pn. Anor...kompem dia marah.
hehehe....tau lak aku takutkan....
heee....
Ok lah...korang jangan ikut cara aku ye.
Jaga kesihatan
;)

2 ulasan:

Izza Sakura berkata...

gastrik ke,ksiannya,smoga cpt smbuh

Cik Pena II berkata...

huhuhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...