Khamis, 5 Jun 2014

Orkid itu

Assalammualaikum semua, sihat?
Agak lama aku tinggalkan blog yang nih...
Kadang-kadang idea tu banyak, tapi aku pulak yang malas nak menaip.
kadang-kadang tu memang aku tak ado idea langsung.
Kadang-kadang tu pulak memang x sempat nak menjenguk.
alasan!
je tu kan...huhuhuhu...
maaflah geng!
hehehehe.....


Sejak dua menjak ni aku lihat cuaca x berapa menentu.
Sekejap panas, sekejap hujan, guruh, petir...
wahh...membebel pulak aku hehehe....
Aku perhati je halaman rumah ni.
Bunga-bunga yang ada, berkembang mekar.
wah, cantik.
Dalam kepala...ada dua benda....
  1. capai handset, snap
  atau 

 2. buat kertas kerja tu....
 
Maka pilihan yang tak Stress adalah yang no 1.
hahahahah.....kan~
suka-suka, hobi....heee
Meh la lihat orkid itu.... 
 
 
cantik kan....
Ok lah...tata 






Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...