Cari Blog Ini

Rabu, 5 Mac 2014

Ceritaku

Assalammualaikum semua,
Sihat?
Agak lama mendiamkan diri di dalam blog ni kan.
Tanpa cerita, tanpa menaip baris-baris cerita.
wow....
Sedikit demi sedikit mood berblogging semula meningkat.
dan sedikit demi sedikit juga mood mengambil gambar yang ku kira menarik juga turut sama bergelodak.
Perh....ayat merapu den da keluar...
Muahaha....
macam jangkitan pulak mood malas berpanjangan tu tiba....kan~
wuhuuuuu....heeeee.
Di tempat kerja tadi, semasa aku ingin melangkah menuruni mata anak-anak tangga tu...
kedengaran suara budak perempuan menyanyi...
"wah, budak tu larh"
dalam hati....sudah semestinya.
Aku : Wah, senang hati tu...
Budak : Eh, mesti larh...(tersenyum-senyum budak kiut tu)
Aku : Tak balik lagi?
Budak : Tak larh....kita tunggu ibu kita...
Aku : Oh...ingatkan tungu pakwe tadi...
Budak : Maaanaaa adaaa....nampak ibu kita x?
Aku : Tak nampak pulak tadi....
Budak : Ala...mana ibu kita nih....puas kita tunggu...
Aku : Tunggu je larh...nanti turun lah dia tu...mungkin dia ambil barang.....
          Nyanyi lagu apa tadi tu....???
Budak : Lagu Aisyah Af....hehee
Aku : Cuba nyanyi lagi akak nak dengar....
Budak tu pun nyanyi dengan gembiranya....
Memang best suara budak tu....dah lah cerdik, ramah, kiut....pulak tu
Dalam pada tu...dah masuk kereta....kenapa  larh aku x rakam...leh tengok time kebosanan melanda....

dna
dan gambar ni dah lama aku ambil....saja aku selitkan...
heeee....sekian

Tiada ulasan: