Cari Blog Ini

Isnin, 17 Mac 2014

blur...

Assalammualaikum semua....
Sihat kah kalian semua?
Semoga kalian semua sentiasa dilindungi dan dilimpahi rahmatNya.
Hehe..macam menulis surat pulak aku ni...
Agak sukar sebenarnya membaitkan kata-kata di sini...heee.
Hmmmm...macam kehilangan rentak dan langkah pulak aku ni....
dan ketika rentak itu kembali....
maka....perkataan ini akan timbul kembali.....

d
yup....kabur....
kabur setelah aku cuba follow blog yang menarik itu....
Adoi..da kenapa pulak.....tak boleh follow....adui ai....
keciwa pulak rasanya.....
tak mengapalah....lain kali aje aku follow......
=.='
hmm...rasa nak menjengah semua blog yang ada didalam list aku nih....
hehehe....jom!

chau~

2 ulasan:

Izza Sakura berkata...

sy pun td tgok2 tkdpt fllow,awk kne ikut step ni klu nak fllow,tekan kt join this site kmudian tekan g More options pastu npk tulisan your profile scroll bwh g,ad button follow g,klik kt situ,done,hehe,wah tq2,bru tgok bloglist awk td ad blog sy,tq ea,nt sy msukkn blog awk dlm bloglist sy

Mizz Pena berkata...

Tq...tp x boleh jgk lah...huhuh..