Ahad, 23 Mac 2014

Berputik

Assalamualaikum, 
Apa khabar anda semua?
Moga sihat hendaknya ye
Hari ni, sambil tolong Puan Anor memasak.
Aku pun menjengah kebelakang rumah.
Ada penemuan baru dan ada penemuan yang lama...
hahahah...ayat =.='
Apa yang penemuan baru?
Hehe tengok la di blog lagi satu ye.
Dan apa yang aku maksudkan pula dengan penemuan lama?
jeng..jeng...jeng.....

dna
 Inilah yang aku maksudkan penemuan lama tu...
Kenal x pokok apa?
Mesti korang tau kan...
Yup pokok durian.

dna

Yey, pokok durian dah berputik!
Maknanya apa?
hehehe...
Harap-harap tahun ni dapat le makan buah durian.
Lama sangat x merasa.... 
Asyik beli je....
lama sangat pokok-pokok durian di kampung ni x dapat nak berbuah..
Jangan kera,tupai dan lain-lain haiwan kerjakan dah ler.

dna
Haa...yang ni kenalkan...
hahahah....
cantik pulak merah lada tu...

2 ulasan:

Izza Sakura berkata...

wah best ni,dpt la tumpang mkn durian hehe

Cik Pena II berkata...

hehe...harap2 dp la merasa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...