Cari Blog Ini

Ahad, 2 Jun 2013

Layan~

Assalammualaikum...
Cak!
kembali menari-nari lagi keyboard hari ni...
Sambil melayan VC di channel art...

bukan main lagikan aku...hik...hik
Layan~ Arab...wiiiiiii
Best apa...
nak-nak penyanyi UNT1 handsome2....
lagu pun best..hiiiii....
yang paling penting
dna  
hehe...
Terkenang pulak aku...cerita lama seorang Aku.
Cewaaah...ayat :P
Karaoke dibilik air....punya syiok menyanyi lagu nancy ajram....
walaupun..... sumbang mambang...kikiki....
"perh....nyanyi lagu arab...handal ko yo..."
"Alamak! laaaa...ado orang datang rumah!...huiiii malu-malu...oi oi"
(dalam hati yolah kan)
padan muka aku....kikiki....
adesss...hai...semua org pakat gelakkan aku...ceh....
Dan yang paling best ayat ni
"sodap jgk suara eh tu...hahahahah"
Dalam hati......eleh sindir aku lettew.....
Bila terjumpa tetamu itu di mana-mana..pastinya kenangan itu mengimbau...
hahahahahah...hadoi hai....

Hari ni pulak, kembali menjadi cinderlolo...
sorang-sorang di rumah ni...maka aktiviti mencari channel @ blog yang menarik untuk dibaca...
nak blogwalking lah....

keyboard merapu : Layankan aje lah ye
 


2 ulasan:

Unknown berkata...

Layan aje lah hehe...memang santai entry ni :P

Mizz Pena berkata...

kikiki...merapu je tu...hahahah