Cari Blog Ini

Khamis, 6 Jun 2013

Kak Ton

Assalammualaikum semua,
Semoga hari-hari anda indah-indah belaka hendaknya.
Terasa lama sangat x bercerita di sini.


Entah mengapa hari ni aku teringatkan Kak Ton.
Seorang rakan sekerja yang baik.
Dan sentiasa mengukir senyuman.
Hehehe...Kak Ton selalu jugak lah layan kerenah aku yang sengal ni.
Paling aku ingat pasal Kak Ton ni, waktu aku kehilangan cermin mata.
Ayat power dia...sampai sekarang la jugak aku gunakan kalau kehilangan sesuatu benda.
" Miss call....Miss call....kat mana dia "
hehehehe....yang best tu Kak Ton layan je...kalau aku mengusik dia.
Tentu ayat terkini keluar " Layankan aje larh"...heeee.
Lepas ni mesti rindu dengan Kak Ton...ye lah Kak Ton dah bersara...
Terima kasih Kak Ton atas segalanya...
dna
Kak Ton..berbaju biru

dna
 Meriahkan...

Taip-taip : sekian dulu.....2.53pg.

Tiada ulasan: