Cari Blog Ini

Jumaat, 17 Mei 2013

Terabai

Assalammualaikum semua,
sihat hendaknya ye.....
heheheh...macam lama dah x bersiaran di sini.
Asyik bersiaran di sana je kan....ekekeke

Dua-dua blog aku sayang heeheheh....
Entahlah....
kenapa sampai dua?
dan sudahnya blog yang ini macam terabai pulak kan?
huhuhu....tamak.....ekekeke...
Bukannya apa....yang di sana.....aku test macam-macam..
heeee..ye lah tu kan.....
aku rasa da macam sama pulak kedua-duanya
ahaks.....lantaklah....
hahahaahah
Hmmm...kalau di blog yang ni....aku rasa nak banyakkan bercerita.
Tapi....entah mengapa...
semakin malas nak menaip....
Dan disebabkan terlalu rajin hari ni.
Aku terjah semula pendrive ni.
haaaa....moh ler tengok...
gambar lamo 
kununnya la kan...
dna
semuanya makanan....
gabungan gambar-gambar di blog lama dulu dan blog satu lagi
perhhh...bergelora perut den ni ha....
wawawa....macam menguji mental plak gambar yang ni....
hahahaha
lapar-lapar.....
dna
keindahan alam
Gambar lalat tu....dari blog lama yang telah pun aku delete.
Semuanya aku snap guna handset.
Al maklum la....kamera canggih xdo.
klik....klik melalui handset lebih mudah...bagi aku lah.
heheheh pastu edit lew....
menarik ke tidak....terpulang pada pandangan mata masing-masing...
heeeee =.='
dna
pelbagai
 Ha...bila tengok gambar pokok kelapa sawit ni....
Aku terkenang semula, peristiwa angin yang bertiup kencang tu...menyebabkan pokok ni
condong menghala ke arah rumah...
wuisshhh bahaya....esoknya jugak abah aku
panggil pakcik yang terer bab pokok ni untuk ditebang.
heeee...
nak cari kayu......nak cari kayu....
huhuhu....macam-macam la plak kan....:P

corat-coret hari ni :heheh cun kan handset putih aku tu ^_^.
terbang ke mana pun handset tu tetap gagah bergaya ...ekekekek :P


Tiada ulasan: