Cari Blog Ini

Selasa, 21 Mei 2013

Ku Katakan "Tidak"

Assalammualaikum semua,
Hari 21 Mei 2013 kan?
Selasakan?
Merenung ke arah rakan-rakan seperjuangan yang sedang riang-ria hari ni
Wow, seronoknya mereka!

Hari ni kelesuan minda....
Walaupun aktiviti bersuka-ria dengan rakan sekerja....
hmmmm...mood aku ke laut mungkin...
huhuhuh....entah lah..
Adakalanya...kita akan berasa tepu jugakkan?

Apa yang : Ku Katakan Tidak?

Dua hari yang lepas terjumpa Pak Usop ngan En. Os
(heee...satu tempat keje ngan aku....hhehe)

Lalu terjadilah sesi bual bicara bersama mereka di kantin :p

Pak Usop : Na....awal pagi ko datang sini?
Aku           : Ha'a...lapar la...(sambil tersengih)
En. Os     : Dah agak dah.....
Aku           : dalam hati .........Adess
Pak Usop : Lamo ko x datang jamming kat studio Na?
En. Os     : Ha'a...ko datanglah...Liz, As ngan Lila ada gak datang....
Aku           : Alamak diorg da ty plak.....(dlm hati....tengah pikir apa patut aku jawab)...
                   Ermm....terus terang jelah......."Malas la"
Pak Usop : La budak ni.....datang yo lah.....nyanyi2 hilangkan stress...hiburkan hati
En. Os     : Datanglah Na...lamo ko x jengok......
Aku           : Tengoklah nanti.....

Esoknya aku pergila jugak....
Dan.....seperti yang ku jangka kan....
Kak Liz ajak duet dengan dia.....
Hohoho Kak Lila n Kak Maz pun ajak jugak.....

dan sudah semestinya Ku Katakan "Tidak"
hohohoh....

Muzik di Mindaku : Dah lama x nyanyi2....hohoho aku malu. ekekekekekkeke

Tiada ulasan: