Cari Blog Ini

Isnin, 8 April 2013

Lemau

Assalammualaikum....
Macam lama je blog ni aku tinggalkan...
kalau yang satu lagi tu aku update pulak...ekekek
~tamak~keh...keh...
Hari ni Isnin...bermakna
Isnin yang blues bagi aku lah...
hmmm penat tul hari ni
badan pun lemau
macam snek yang dah masuk angin...
heheh....
mata kuyu nak Zzzzzzzz....
huisshhh....aku tak tahu la
apa sebabnya....
bila orang bagi arahan itu ini pada aku...
aku x leh nak buat semua tu.
kalau satu-satu aku leh terima...tapi kalau dah banyak sangat
mula la singa, gajah aku keluar...hahahahahha...
Adoi hai...belum habis satu lagi kerja...
timbul yang lain....semua setengah-setengah dulu aku buat.
JANJI SIAP DENGAN ELOK DAN BETUL kan...kan??
huhuhuhu...badan letih tul hari ni macam kurang vitamin jew....
Ingat aku sorang je yang kena gitu
Kakak-kakak yang lain pun kena jugak...~lallalalal~

Nota si pari-pari kecil : no idea la pulak.....

Tiada ulasan: