Cari Blog Ini

Rabu, 10 April 2013

Assalammualaikum..
Bertemu lagi di episod ini..
cewah.....berepisod pulak dah story-mory aku
ye dak?....


Hmmm...hari ni jiwa kerajinan aku
menghilang entah ke mana.
Mood elek...
Happy Go Lucky aku pun hilang.
dna

Pandangan bisu ke atas semua bendalah jugak.
Kenapa pulak sejak kebelakangan ni aku rasa teramat letih, mudah mengantuk??
hmmm..
"senyap je kau hari ni Na.....kenapo?"
"ermm...ntah kak..rasa penat..."
camtu lah...untuk hari ni..
Beberapa minggu lepas pulak.
Seseorang yg telah lama hilang dalam ingatan aku.
Muncul semula setelah dia add fb aku.
Hmmmm....~malas~ la aku nak layan.
Walaupun marah aku dah hilang dan sememangnya aku terima apa je takdir yang berlaku.
Tapi nak berkawan macam dulu tu....bagi aku agak berat...bukan agak berat. Tapi sememangnya berat...hohohoho...
Nanti ada yang salah faham pulak....
Aku tak mahu istilah Pengganggu @ Menggatal terkena pada diri aku.
Maaf la ye pada seseorang tu.......malas layan kamu ^^
hahahahahah....(",) macam rasa lega la pulak...bila aku da sebut.
hiiiii....biar sesukar mana pun. Aku harus jalani hidup dengan sabar dan tabah....
Mana tahu kan Allah nak bagi yang lebih baik.

Nota hati : Mood ke laut nak cari ikan kembung......:P...peace

Tiada ulasan: