Sabtu, 9 Jun 2018

Yang berbaki..

      Assalammualaikum semua, sihat? Ok, bagus.....
Ermm...camno nak mulo eh...Lama sangat tinggal. Kadang tu blur gak la. Ni kira intro la kan....buleh la dari tak do...uhuhu.
       Lamo sangat aku simpan gambar  Bukit Tinggi, Pahang ni. Aku semak satu-satu gambar yang ada dalam handset ni. Kebanyakkannya dah banyak aku buang. Video ada dalam fb. Tapi tak pasti aku simpan ke tidak. Aku suka sangat membersihkan pg sendiri...kihi...kih...

dna

         Nampaknya, itu je lah gambar yang masih berbaki...
Oklah aku nak sambung aktiviti mengupdate dan bersih membersih.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...