Cari Blog Ini

Ahad, 30 Oktober 2016

Asal usul kuih

Assalammualaikum semua,
Sihat ke?
Aku? 
Alhamdulillah sihat je.

Rindunya aku pada blog nih.
Heeee....lama aku tak menulis cerita di sini.

Sel-sel otak ku berhubung lebih hari nih...kikiki...
Aku ada idea hari ni disebabkan mak.
Masa sarapan pagi tadi mak tetiba tanya...
"Kuih samosa dengan karipap ni asal dari mano?

Wow!
tetiba aku dapat ilham untuk cari maklumat tentang kuih-kuih tu.
Mungkin ada yang tahu mungkin ada yang tak tahu kan...

Jadi aku kongsi sedikit maklumat.....
dna
Owah ada typo plak *bentuknya....tak perasan pulak aku masa menulis tadi
AiyOOo
sorry!
dna

aku cari  di wikipedia.
gambar-gambar tu dari pak cik  google 
heeeee...


Sebelum tu, Cantik pulak muka depan blog masa aku sign in tadi...

Okay larh..
Kalau aku kerajinan nanti...aku tambah...
wohooo...

Selamat bercuti!!!!

Tiada ulasan: