Cari Blog Ini

Isnin, 4 April 2016

Semakin lesu

Assalammualaikum,
Apa khabar geng.....
sihat hendaknya ye....

Aku lalu lalang je kat sini.....
Bila aku nak create satu post baru....
jejari aku terhenti...
idea hilang....ah senang cerita tak do idea...
Seronok baca blog korang semua....
Blog aku nih ha...semakin lesu ibarat tanah yang kering kontang....
Heee...begitu kering kontangnya idea aku....
Rasa da macam bertitle "Blog Lesu" tak pun "Blog Bila Nak Update"
ekekekeke.....
Aku akui aku semakin tak rajin nak update apatahlagi nak komen entri korang semua.
Kira beruntungla...kalau korang dapat komen dari aku tu....:p
Di muka buku pun boleh dikira dengan jari...pada aplikasi wassap aku cuma seen aje....
di weehat pulak....aku ronda2 di people nearby....sorang pun aku  x accept jadi kawan...
semua seen....
ekeeke....
Agaknya aku dah tepu sangat dengan semua tu...
Hari ni dapat salam je dari wassap....entah si polan mana aku tak tahu...
maleh nak taip...n layan nombor yang aku tak kenal....
eekekeke....berjanggut la orang tu tunggu aku jawap....haha...
Letihhhh la....

rentak semakin hilang arah.... 
cik-cik lappy n cik printer semua aku bawak tido.
Kerja aku tangguhkan....
rasa macam nak menaip minit mesyuarat tapi........
korang pun pandai agakkan apa jawapannya....
Hmmm....rasa macam betul2 tak tahan dengan kerja yang aku terpaksa hadap selama 12 thn ni
pelbagai rupa dan ragam...
huhuhuhu......rasa macam nak berhenti je

warrrggghhhhhh....tak tahaaaaannnn......
Hmmm....kena cari cerita2 yang kelakar lah...supaya aku bergelak ketawa
Mana la tahu semangat membara pulak.....

Tiada ulasan: