Isnin, 21 Disember 2015

comel sangat

Assalammualaikum semua,
buat apa tu?

macam terajin plak aku hari ni.
heeee.....
kalau tak tu, sunyi sepi je blog nih kan.

OK
APA YANG COMEL SANGAT TU YE?

heeee
apa lagi kalau bukan tentang aksi kucing aku.
sekarang ada 12 ekor kucing dalam rumah ni.
macam2 perangainya,ragamnya....
termasuklah tuannye.
ihiks

minggu2 yang sudah punya cerita....
selalu aku suka kacau diorg ni tido...
petang tu semua aku belai manja...termasuk dak dua ekor ni.
mengiau aje kejenya petang tu.
aku dah bagi biskut kesukaan diaorg....
tapi ce tengok gambar nih
dna

hehe comelkan
diirg pandang macam x puashati je ngan aku
:p
saja aku edit cenggitu
heew heeew hewww
kiut angat :p
Htag :tersuka tanpa sengaja

hehe
korang layan x cerita tu
aku.....??
mustilahhh
ok geng
daaaaa

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...