Cari Blog Ini

Ahad, 25 Januari 2015

Hitam Putih

Assalammualaikum semua
Sihat ke?
Apa khabar?
Buat apa?
....heee...terbanyak soal pulak kan.
Dah nak 4 pagi pulak tu...
Aku stop kan jejari comel aku dari menaip segala macam kerja tu.
Esok sambung print & taip lagi.
Ermm...aku menjengah entri-entri dalam blog ni.
Ada juga blogger yang dah lama tak update.
Mana diorang semua?
Aku??
Macam biasa...tenggelam timbul...
macam peribahasa tu....
untung sabut timbul...
hahaha...lebih kuranglah....
Ikut kelajuan internet ler....

Tadi aku capai handphone....
banyak bona gamba...jadi aku delete satu persatu.
Kemudian, rasa macam sayang plak...
Jadi aku kongsikan di sini.
heeee...tema Hitam Putih Kehidupan...
cewah
dna
laluan di kg. aku yang banjir tempoh hari....

dna
bunga apa namanya...lupa plak...



bunga di rumah jiran ;)

ada berapa ekor semut?

dna
Nama bunga ni pun aku x tahu jugak....uhuhu...
Ok lah ye....peace....

Tiada ulasan: