Cari Blog Ini

Sabtu, 12 April 2014

Bertukar

Assalammualaikum,
Adakah kalian semua sihat?
Ke mana destinasi anda pada hari ini?
Adakah semua menarik?
Wah, banyak pulak yang aku tanyakan.
hehehe.....
Rindu nak berceloteh...
Tadi aku melawat-lawat blog sekitar ni.
Termasuk la blog sendiri.
hehehe....
Tadi aku revert kembali profile blog ni.
dna 
guna yang lama dulu lah...
entah kenapa...asyik ke google plus.
Payah pulak aku nak buka dashboad.
Jadi banyak kojo pulak.
Ha...aku geram tukar guna yang lama balik semula.
ekekeke.....
yang  aku rasa kelakar tu....
wow ramai nye profile views...hahahaha 2 kerat jew.
hehe...jadilah...dari tak do....hahahah.
hmmm...nak tuko background larh....macam boring je plak.
Ok itu saja bebelan hari nih.

maaf...maaf...maaf

2 ulasan:

Izza Sakura berkata...

ingatkan apa yg bertukar td,hehe

Mizz Pena berkata...

heheheh