Cari Blog Ini

Jumaat, 6 September 2013

Gelak-Ketawa

Assalammualaikum semua,
Sihat?
Dah hari Jumaat hari ni kan?
Yesss!!
Yahooo....
Cuti...cuti...cuti
WahambOi bukan main lagi aku.
Hahaha....
Kalah budak-budak :p
huhuh...
Bukannya apa hilang sikit stress kerja aku tu.
kikiki....
Semalam, ntah hantu apa yang merasuk.
Aku rasa macam nak nyanyi kuat-kuat.
Malam tu, aku ambil handset...pasang wireless.
Dan medan aku mengodek adalah di weechat.
Berdrift Bottle la aku...kiikiki.
Bila nak throw botol tu....feww...
bantai yolah dna..kui..kui.
Nak cuit member-member...ermm maleh.
Jadi tu je la yang aku godek.
Sekali aku dapat balasan dr botol hanyut tu...
Haiyakkk....
Macam-macam nyanyian aku dengar.
hahahaha....kelakar pun ada.
Apa taknya..budak tadika pun balas nyanyian aku.
comei je suara budak tu...hehehe 
mesti mak dia suruh nyanyi.
Aku pun balas la balik dengan nyanyi lagu twinkle2 little star.
hahahah :p.
Aku pun suruh adik aku dengar...
"hahaha....sodap sore budak ni ngah..."
Kan...
hehe....
Aku kan suka buat gile-gile aku tu..
Jadi.. adik da masak dengan perangai aku.
heeee =.='
Tapi bila angin satu badan naik......huhuhu
Diorang pun x sanggup nak layan. 
hahahaha
Hilang stress aku....
Kemudian, lepas solat Isyak.
Kononnya nak tengok apa yang menarik di fb.
Tapi sudahnya aku ZZZZzzz.....
hahahah....begitulah..seadanya :P

# k lah gua chau dulu !

Tiada ulasan: