Cari Blog Ini

Khamis, 22 Ogos 2013

UniQ

Assalammualaikum semua.
Sihat hendaknya ye.
Masih dengan mood beraya lagi kah?
Heee.....
 
Rasa rajin pulak hari ni aku nak cuit-cuit blog sendiri.
Lama jugak rasanya blog ni x berupdate.
Kikiki.....Tuannya femalas yang amat...hehehehe.
Berbalik pada tajuk tu...
Sebenarnya, aku sedang membetulkan blog ni ler.
Mencari sesuatu yang uniQ la kononnya.
Aku pi tengok template tu tadi...hmmmm.
"Samo jo dina....x do apo yang menarik gak :P"
kih...kih...kih
Ok lah tukar background larh..
ermmm...bleh la dari x do.
Bukan mudah nak cari sesuatu yang unik kan?.
Aku rasa payah gak.
Nak main koding moding aku malas nak fikir.
heeee...da lama sangat ketinggalan bab mengedit ni.
Jadinya aku malas.
Nantilah kalau ada masa yang panjang aku edit.
Tu pun kalau al-rajin ler.
hahahah........

#Payah bebeno nak cari sesuatu yang unik untuk blog sendiri.
haiyaaaakk....
C.  U.
(",)


Tiada ulasan: