Isnin, 10 Jun 2013

Semangatlah!!

Assalammualaikum,
Macam mana hari ni Ok?
Kalau Ok, baguslah....
Kalau x....sabar jo lah...
kikikiki.....


Dah 2 minggu bercuti...hari ni tiba waktu berkojo....
Perh...aku rasa cukup susah nak naikkan semangat sendiri.
Wohooo....macam lesu di hari Isnin.
Ermmm...aku tak tahu kalau orang lain semangatnya macam manakan...tapi semangat aku begitulah...50-50...
Hmmm....macam pemalaskan??
Aku ingatkan pada diri sendiri...
" x bleh gitu....kembalilah semangat ku!!!"
Apo susah bona nak motivasikan diri sendiri ni?
Haiyooo...
Begitulah Hari Isninku yang blues...
Harap-harap esok tidaklah seperti hari ini....amin.

dna


manusia biasa : huhuhuh...sedih pulak rasanya kalau kawan aku tu dapat keje baru....waaaaa...x cukup la korum....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...