Cari Blog Ini

Jumaat, 21 Jun 2013

Menyulam Kerajinan

Assalammualaikum semua....
Wah..tajuk kali ni kemain lagi.
Hmmm......
Lama x menaip entri...
Draf yang sebelum ni pun aku pandang lesu.
Ingatkan tadi nak publishkan entri tu....
tapi.....OppppS....nanti dulu!

Begitulah yang berlaku tiap kali aku nak update entri sendiri.
Entahlah....sekarang ni semua aku pandang lesu.
Mood : silent reader
masih lagi bertahta dihati dan diminda.
Walaweihhh...memang payah nak menyulam kerajinan.
Nak...nak line macam siput sedut...huhuhuh
lagi larh.....
Ehemmm...kalau rajin mungkin aku update jugaklah blog yang lagi satu tu.
Tapi tengoklah camno nanti...
heeeee....

dna 

#Nota pintu ke pintu : heeeee jangan malas cam aku :P
selamat berbloging semua 


2 ulasan:

Asyik Izas berkata...

rajin2kanlah boleh baca nanti..:)

Mizz Pena berkata...

huhuhuh...insyaAllah