Selasa, 7 Mei 2013

Dating

Assalammualaikum semua,
hiiii apo koba?
sihat yo?
kemain lagi tajuk aku hari nih ye....heheh...

Kalau ikutkan hari ni aku kerja sekerat hari je lah...
hmmm...mc...wawawa..sakit perut punya fasal...muahahah..
Bermula dengan cerita semalamlah ye.
Semalam aku x berapa sihat....rasa nak terbalik jugaklah aku berjalan..huhuh....
macam biasa kalau Isnin dan Selasa waktu pagi tu aku free. 
Jadi, aku dok mengadap komputer menaip kerja-kerja yang belum siap tu...
Dah selesai aku menaip, aku semak semula.
"Aik......nasib baik belum print...." dalam hatilah kan.
Kang orang ingat apa pulak yg budak dna ni taip....huhuuh
"Selamat dating".
hoh....tukar...tukar....hehehe.....
wiiiiiiiiiiii siap pun....
Dan masa aku berdiri di meja aku tu.
 Kak Ct yg dari tadi duduk dibelakang tu pun menyapa.
"Na....free ke??"
"ye kak.....nape?"
"Dah hilang sakit perut??"
"Hmmmm belum lah kak"
"sampai kul berapa free??"
"10.15....."
dna

"ok....nanti kita dating pukul 9.15 eh?"
"orait"
"Jumpa nanti"
heheheh.....dating ngan kak Ct di kantin...hua...hua....
Oi....jgn pikir bukan-bukan....=)) hahah....
Tapi....aku x lalu makan....cuma minum coklat panas + kuih.
Itu pun rasa payah nak makan...huhu.
Dan hari ni pulak...sekali lagi perkataan
"dating " tu timbul apabila aku terpaksa pulak dating dengan doktor....huhuhuh skt perut punya fasal....hihi.
Sekali, masa ambil ubat.....
Perhhh....banyak eh ubat yang aku terpaksa telan....wawawa.....
Kalau dah dasar penakut makan ubat..macam tu ler....
haaa...kan dah sampai 3 hari sakit n demamnya sekali.....
hai...perut...perut cepat la kau baik...huhuhu...

bintang ke bintang : begitulah kisahnya....hihihih....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...