Cari Blog Ini

Khamis, 18 April 2013

Oh Wifi

Assalammualaikum
Hmm..lama x hupdate...maleh..
no story....
no kajian, no penyelidikan, no gambar...
~.~ begitulah....

dan sedikit kecewa dengan line wifi ni....
kenapalah 2G....kan....x 3G kew....x 4G kew...
hmmm entahlah labu...
google

hoho bukan labu tersebut ye...hahahah :P
dan yang lebih mengecewakan adalah ini ~.~'

dna

kenapa begitu?????????????????????
x seronoknya...
emmmm menyampah den...haiiiyak....
huhuhu...nak baca blog yang ada story menarik pun x dapat...
loading perh bukan kepalang naik putih biji mata aku tunggu..
hahahaha...adoi hai.......
Bulan 5 sempena bulan kelahiran seorang aku....cecece...
banyak plak peristiwa yang bakal berlaku....hohoho....apakah?
tunggguuuuu....
Nanti aku cerita ceriti lagi...hari ni manyak fenat :P
tata titi tutu...

Nota aku : blog ini sekadar penceritaan biasa seorang 'aku'.
maaf la ye kalau x bekenan..

Tiada ulasan: