Ahad, 3 Februari 2013

Senja Semalam

dna
 -kelmarin-

dna
uniknya awan

dna
senja semalam
Wah, dah bulan Februari larh....
rasa macam kojap jo maso berlalu..
2 gambar tu...aku ambil Senja Semalam
cantik pulak aku tengok awan tu.....damai jo ghaso eh..
Semalam cuaca panas... dan  hari ni mendung berserta dengan hujan....
Elok je pulak budak-budak kat kampung aku nih main hujan....
dah berhenti dah pun.....
dan kedengaran suara si ibu membebel pada anaknya....
heeee =.='
dalam hati aku
"ha, padan muko...sapo suruh main air hujan...kan da kono maghah.....ekekeek"
heee...terkonang pulak yang aku dulu pun cenggitu gak :P
hihi...best jadi budak-budak...macam-macam aktiviti leh buat...
Tak do lah boring sangat kan....
Apo yang menarik untuk aku terjah hari ni?
hmmmm.....blogwalking larh.....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...