Khamis, 18 Februari 2016

Putih itu menawan kalbu

Assalammualaikum semua,
Bertemu lagi kita di sini....
heee....moga kalian semua sihat sejahtera hendaknya.

Tadi aku menjengah-jengah entri korang.
Heee...ada yang menarik, lucu, berkongsi ilmu dan macam-macam lagi larh.
Hari ni aku sedaya upaya meluangkan masa yang ada.
Aku paksa diri untuk siapkan kerja bertulis tu cepat-cepat.
Errmm kerja menaip ada lagi....hurmmm..
Semacam ada seruan pulak blog ni hari...
eee...hehehe.. 

Memandangkan line tenet ni nih da laju sedikit dari yang dulu...
mungkin la aku akan udate cerita di sini.
Itu pun kalau ada yang menarik...hehe...
(huruf m tu payah nak ilang la...)
kikiki.....

Ha...cukup mukadimah yang itu....
ok aku terangkan larh apa yang menawan kalbu sangat tu.
Entah sebab apa aku pun tak tahu la kan....
Dari awal tahun  sampailah sekarang warna putih tu aku minat sangat.
hahaha...kalau ikutkan warna yang aku suka tu berubah-ubah.
universal punya kaler...
:P
Tapikan warna putih ni susah nak jaga...
Jadi antara nak beli n pakai mungkin berpuluh kali aku pikir.
hehe...

Ok, barang apa yang aku suka tengok dengan warna putih nih
.
.
.
.
Taraaa....
google mari...
 Ye, beg...pandai ko teka....heeheh...10 markah..
yang mana satu bentuk beg yang aku pernah pakai ye....
  1. Cantik la jugak...sebab blink2..tapi kalau dapat dengan aku yang kasar ni jawabnya....tercabutla...menda alah yang cantik tu
  2. bentuk macam beg tu pernah aku gunakan tapi bukan warna putih la....
  3. Pilihan ketiga memang pernah aku guna...senang nak sumbat semua barang...pun bukan warna putih aku beli...hitam yang aku gunakan....
  4. gambar yang terakhir tu aku suka tengok sebab macam bosa yo beg tu...hehe...
Tapi sebenarnya aku lebih selesa dengan beg sandang....
Sampai kawan-kawan tempat kerja aku tu cakap
"....Na kalau ko gunalah handbag...wow maun ribut petir bilik ni "
cis....hahahah
Barangan seterusnya ialah....
Ye..ye...betul-betul....
kasut!
pakcik google
 Kalau warna putih la kasut sukan aku kan...alamatnya..xkan jumpa la warna putih tu...
hahahah..ntah2 comot jadinya...
tapi kan teringin nak warna tu....
Ermmm...gambar no1 dan no.3 pernah aku gunakan bentuk kasut gitu..cuma berwarna la.
bentuk no. 2 tu unik...cantik...
Hehe..sebenarnya kasut...sukan aku tu tunggu masa je lagi....
uishh...maleh tul nak pi kodai...uhuhuhu....
kena beli baru da tu....
Korang lak suka warna apa pulak taun ni?
Ok..den cau dulu...
tata...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...