Khamis, 7 Januari 2016

Oh Januari!

Assalammualaikum semua,
moga korang semua sihat sejahtera hendaknya.

heeee....
bunyi macam mengeluh je kan tajuk entri aku kali nih....
ihikkksss.... memang pun~
heeeee...

Aku rasa macam padat,mampat, ketepuan dan apa lagi yang boleh aku gambarkan untuk bulan januari nih. 
HEHE....kerja makin banyak datang bertimbun
dan aku rasa ntah mana satu yang nak aku dulukan.
Pada aku semuanya penting.
Kawan-kawan aku juga cakap benda yang sama.
"ENTAH MANO SATU NAK BUEK"
haha....


Hari nih aku rasa betul2 penat.
Kawan2 ku juga balik lambat hari nih.
Masing2 bertanyakan benda yang sama
"EH, KO DAH SIAP DATA TU"
"EH, KO DAH BUAT YANG ITU"
'_'
Waaaaaaaa......rasa nak nangis bila dgr ada kawan yg dah siap.
Jeles pulak aku rasa.
Team aku pun tertanya2 sesama sendiri macam mana 
dia bagi masa buat semua tu.

Biasalah aku pun manusia biasa,
yang punya rasa,
yang punya perasaan.
Kadang2 sesak napas aku nih bila orang nak semua benda cepat2
Adoi la hai.....
OH JANUARI YANG MANTOP!
HUHUHU
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...