Jumaat, 28 November 2014

Rabu, 19 November 2014

Bagaikan Si burung hantu

Assalammualaikum geng!
Apo koba?
hehehe...rindu den nak update!
Minggu ni aku rasa bagaikan burung hantu...
Huhuhu...apa taknya..lagi 2 hari je lagi aku terpaksa sudahkan semua kerja-kerja yang ada.
Wah, stress aku rasa...
Tapi minggu ni berganda sedikit rasanya.
Masing-masing dok pulun sudahkan kerja.
Aku perhatikan aje...perlakuan mereka...
hehe....
Aku paling suka menyakat kakak-kakak yang lebih tua daripada aku.
Hehe...dalam gurau ada nasihat...tu yang penting.
Kadang-kadang kita tak nampak apa yang orang nampak...
secara tak langsung orang tu boleh tegur & nasihat kita...
ermmm..boleh paham ke tak tu...kih...kih...
Letih, mengantuk semua ada.
Aku rasa dah 3 minggu balik lewat dan tidur lambat.
Oh, tidak....mata ku!
Adess...dah bebayang di bawah mata.
Dalam minggu ni jugak..dalam stress buat kerja tu, ada je perkara yang mencuit hati.
hehe...akulah...lain orang dok tanya lain pulak jawapan aku....kah...kah...blur...
Tak sabar nak cuti panjang.
Malam tadi, aku rasa sejuk semacam. Kaki yang pernah seliuh dulu mula sakit kembali.
Aku urut & sapu minyak. Hmmm...
Itu cerita semalam..
Aku tengok je blog ni dalam-dalam...apa yang aku nak ubah lagi?
Apa yang aku nak tambah lagi?
Apa yang menarik?
urmm dah ler jarang berupdate!
Ades...
Eh,lain masa aku cerita lagi...ada jugak laporan yang kena buat tu tak siap....walaweih!!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...