Khamis, 28 Mac 2013

Diari Thursday

Assalammualaikum semua....
Macam kelakar plak tajuk tu kan?
Heee...abaikan...
sekadar diari biasa je hari...

Ahad, 24 Mac 2013

Ketika Ini

Assalammualaikum semua....
Ketika ini dan diwaktu ini...cuaca panas masih menemaniku...
Sungguh tidak ku sangka
Yeah......hujan jugak akhirnya....
alhamdulillah....

Selasa, 19 Mac 2013

Sayang anak..

Assalammualaikum....
Update lagi..........
heheheh....
meh la...tengok aksi kucing...kucing ku
dna
Sayang anak

dna
cun gak...edit yang ni....ekekekekek

Ahad, 17 Mac 2013

Mendua

Mendua - Astrid

Ku tak habis pikir kurangku di mana
Kau tega melepaskan aku
jauh ku menatap namun terlalu jauh
imajinasiku terberai

terdiam aku beku tanpamu
di manakah letak hatimu

kau putuskan tuk mendua
dengan dia dibelakangku
padahal ku pilih kamu
jadi cinta terakhir

Ku tak habis pikir kurangku di mana
Kau tega melepaskan aku
jauh ku menatap namun terlalu jauh
imajinasiku terberai

terdiam aku beku tanpamu
di manakah letak hatimu

kau putuskan tuk mendua
dengan dia dibelakangku
padahal ku pilih kamu
jadi cinta terakhir

************
kau putuskan tuk mendua
dengan dia dibelakangku
padahal ku pilih kamu
jadi cinta terakhir

kau putuskan tuk mendua
dengan dia dibelakangku
padahal ku pilih kamu
jadi cinta terakhir
jadi cinta terakhir....


 bintang ke bintang : bestkan lagu ni.....tapi sakitkan bila ada yang mendua?

Jumaat, 15 Mac 2013

Teh dan aku

Assalamualaikum semua....
Aku tak tahu kenapa dan mengapa 
hari ni aku rasa terlalu mengantuk ......

Selasa, 12 Mac 2013

Suka-suka jer

Hari Selasa sudah.....
Panas betul hari ni.
Rasa nak berendam dalam ais....
baru kejap tadi kedengaran bunyi guruh....
Ala....baru nak on 9 ni jap...jap lagi ler....huhuhuhu

Ahad, 10 Mac 2013

Bebelan Ahad

Assalammualaikum....sihat?
Sian blog aku yang satu ni....terbiar tanpa cerita ceriti....
jadi...bebelan Ahad gitu...
ekekekek

Selasa, 5 Mac 2013

Bobot Lagi...


Bobot datang lagi....
jom lihat aksi bobot ni...

 dna
nape tu...menung je petang ni?

dna 
amboi....letih la tu....
sama la kita....macam2 hal pulak

dna
wah,....nape nganga tu sofi.....
hehehe...besarkan kucing tu



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...