Rabu, 30 Januari 2013

Oh Cik Pou!!

Owah....moleleh air liur
mengerjakan Cik  Pou....
ish.....asyik bunyi bagi tahu da bangun....
nak makan......
huhuhuhuhu.......Oh Cik Pou!

Isnin, 28 Januari 2013

Terkenang-kenang

Hari ni masa aku duduk sorang-sorang....
Ingatan aku pada uwan/nenek masih lagi menebal.
Dari mula dia masuk hospital sampai dia kembali meninggal dunia....Semua aku ingat.
Aku sangkakan tak kan ada lagi air mata.....
Tapi....jangkaan aku salah....

Khamis, 24 Januari 2013

Hiba..

google
Hiba....
Kehilangan.....
kesayuan...
kesedihan...
itulah rasa aku ketika ini....

Khamis, 17 Januari 2013

Cuaca

Dari tadi aku cuba mendownload lagu....
adoi....kenapa x boleh ni???
hmmmm.....dah sampai paras hidung pulak ke si bb...ni....huhuhuhu

dna
mendung...

Rabu, 16 Januari 2013

Bunga Raya

Wah, best jugak layan
buku-buku pasal jenis tumbuhan & bunga  ni
dan salah satu bunga yang sempat den jadikan model untuk hari ini
ialah
dna
bunga raya

Isnin, 14 Januari 2013

Flora

Lensa minggu ini.....membawakan....gambar-gambar yang sempat den snap 2minggu lepas.
Hurmm...jom layan...
dna
 rumput pun rumputlah janji gambar.....
heee....cantik gak setelah diedit
ekekekek

Bunga

Aku tak tahu apa nama bunga-bunga ni....
Jom cuci mata melihatkannya...
dna 
tumbuh melilit......

Ahad, 13 Januari 2013

Sayang Mak

google 
 Alahaii....dah la comel...pandai plak dia tium2....
ekekeke......sayang mak...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...