Rabu, 27 Julai 2016

Selamat Hari Raya

Assalammualaikum semua,
Moga kalian semua sihat sejahtera hendaknya.
Masih belum terlambatkan untuk aku ucapkan Selamat Hari Raya & Maaf Zahir Batin.

Ye...yeee.yee..aku tahu. Raya dah nak habis baru aku nak ucap...
Yeee...yee aku tahu  lama sangaat aku tak mengarang di sini.
Yee..yee...aku tahu aku malas...hahahahahah...

Yee...yee...aku malas nak mengadap cik lappy, cik handset dan semua media yg adO...
kununnye la...
hahaha...
Hari nih rasa "terlalu rindu"...
macam lagu tu...
Maka aku menjengah la ke sini...

Dalam menyambut...raya ada juga berita sedih yang aku terima...
Pemergian anak sepupu aku...
Al-fatihah...

Macam mana sambutan hari raya korang semua?
Aku?
Biasa-biasa aje...sederhana.
Aku kongsi lah sikit gambar-gambar yang menarik bagi aku larh...

dna
yummy...sedap...tempah jer pun
 
dna
ermm...nanti nak order lagi...kiki


dna
Hahaha...yang tengah tu jangan anggap kuih plak...habis rongak gigi nanti :P

 weih...rasa lapar pulak aku...
chau dulu..
jaga diri baik-baik ye
;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...