Khamis, 18 September 2014

Di suatu ruang

dna
Di suatu ruang itu...
Aku duduk sambil memerhati...berfikir dan mentafsir
segala maklumat yang ada...
untuk ku gubah menjadi satu adunan yang mantap dan jitu.
....aku bingung....
....aku hilang idea....
....aku jadi serba tak kena....
....aku terpaksa merombak segala yang ku kerjakan....
walaweihhhh......
dan aku masih tidak berbuat apa2 untuk itu....
hmmmmm....

Selasa, 16 September 2014

Tapak kaki

Assalammualaikum semua, 
Bertemu lagi..
Kali ni aku merajin diri lagi...
hehehe...update tika line internet ku laju ibarat roket...
kih...kih...
belek punya belek gambar yang ada dalam lappy ni..
Aku suka plak tengok tapak kaki hitam ni...
cececomel....ihiks...
dna
hehe...cutekan...
tapi kan...aku rasa macam pernah update plak pasal gambor ni...
mungkin diblog aku lagi satu ....rasanya...
hehehe
 

Ahad, 7 September 2014

Panoramaku

Assalammualaikum semua,
Moga kalian semua sihat hendaknya...
Lama x update blog aku yang satu ni...
Rindu rasanya nak membebel di sini....
Sepanjang hari-hariku...ada saja panorama yang indah.
Bahagia rasa hati melihatnya...
Indah sungguh ciptaan Allah...
Aku kongsikan rasa itu di sini...
;)
Moga kalian juga begitu....
selepas hujan....

buzzz....

segar bugar...
Indahkan ^-^
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...