Sabtu, 30 November 2013

Kisah semalam

Assalammualaikum semua,
Bagaimana dengan hari anda hari ini?
Adakah menggembirakan,seronok atau menyedihkan?
Itu semua hanyalah suatu persoalan yang biasa...
Tinggal lagi mahu menjawab ataupun tidak.

Isnin, 25 November 2013

Hello @ Hai

Assalammualaikum semua,
Semoga sihat sejahtera larh ye...
Hari Isnin 25 Nov 2013,
Cuaca yang cerah,
Langit membiru
dan
jari-jemari ku melangkah ke medan keyboard dengan bergaya.
Cewah...

Sabtu, 23 November 2013

Andre'

Assalammualaikum semua,
Sihat kah anda semua?
Heee....x ke mana-mana?
Aku?
Di sini.ajer....

Sabtu, 16 November 2013

Cyrtandromoea grandis

Assalammualaikum semua
^-^
Hoyeeh....cuti panjang telah pun tiba kembali.
Maka, jejariku pasti akan menari-nari di sini lagi.
hehe...bukan main lagi aku kan .

Ahad, 10 November 2013

Bagaikan di luar negara

Assalammualaikum...
Lensa minggu ini membawakan anda gambar-gambar pada 4 nov lalu...
(cewah...)

dna
 lama aku tak ambil gambar-gambar cam ni.....

dna
macam kat luar negara la pulak....hoho :P

hehe sebenarnya....rumput tu dah menjulang tinggi....
hujan Oh hujan....:))

Isnin, 4 November 2013

Sebuah Coretan Lama

Dikau selalu bertanya,
bertanyakan soalan yang sukar untuk ku jawab...
Setiap kali soalan yg sama diajukan,
Setiap kali itulah juga otak kiri dan kananku memprosesnya...
Sehingga kini daku masih mencari jawapan...
Jawapan bagi setiap soalan yg dikau ajukan 
disetiap kali sms...
buntu...dan...tak tahulah.....
dan bla...bla...
Ku harap dikau yang bernama BFF memahaminya...
fobia ku kembali lagi...
Apakah itu cinta????

Hanya Allah sahaja yang mengerti dan Maha Mengetahuinya....
Daku sentiasa redha, syukur dan berserah kepadaNya...
kerna itu adalah sebahagian dari makna namaku....

nota hati :  nak terguling-guling aku baca coretan lama...
tu pun secara kebetulan aku kemaskini email tu tadi....
nak gelak ke apa aku nih sekarang???
muahahaha...apa2 je larh...
cerita lama....
Tutup buku terus...
Stop...
tapi kan....kenapa la dengan si dia tu......dah...dahh..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...